Sunday, 22 September 2013

အခုေခတ္ရဲ႕ ဂီတေလာကမွာ အတီးပညာရွင္ နည္းသြားေၾကာင္း ရင္ဂိုေျပာၿပီ

ဂီတေလာကမွာ ဆယ္စုႏွစ္၂ခု တိုင္ေအာင္ နာမည္ တစ္လုံးကို ထိန္း ထားႏိုင္ဆဲ ျဖစ္တဲ့ ရင္ဂိုကို ပရဟိတ ရန္ပုံေငြ ေဖ်ာ္ေျဖပြဲတိုင္းလိုလိုမွာ လည္း အၿမဲလို ေတြ႕ရပါ တယ္။ ခုလို ရန္ပုံေငြပြဲေတြ မွာ ေရွးအရင္ ကပြဲေတြနဲ႔ အခု ေနာက္ပိုင္းပြဲေတြ ဘာေတြ ကြာျခားသြားၿပီလဲ ဆို ေတာ့ ရင္ဂိုက…
“အရင္ကဆို ရန္ပုံေငြပြဲ ဆိုေပမယ့္ ပြဲတုိင္း လုပ္လို႔မရဘူး။ အခုက ေတာ့ အရင္ကလုပ္ခြင့္ မရတဲ့ပြဲမ်ဳိးေတြ လုပ္ခြင့္ရလာတယ္။ အမ်ားႀကီး ေျပာင္းလဲ တိုးတက္ လာ တာေပါ့။ ကြၽန္ေတာ္တို႔က ေခတ္ဆိုး စနစ္ဆိုးထဲမွာေနခဲ့တဲ့ သူေတြဆုိေတာ့ ဒါမ်ဳိး ျဖစ္တာ တအား ဝမ္းသာတယ္” လို႔ ဆိုလာတဲ့ ရင္ဂိုကိုေခတ္ စနစ္ဆိုးထဲ မွာ ျဖတ္သန္း ခဲ့တ့ဲအတြက္ အခုလို ေျပာင္းလဲပြင့္လင္းလာတဲ့ အခါမွာ ေရာအသားက်လား ဆိုေတာ့..

“ကြၽန္ေတာ္ တစ္ေယာက္ တည္းအေနနဲ႔ ျပဳျပင္ေျပာင္း လဲတာ ေျပာရရင္ လမ္းစည္းကမ္း၊ ယာဥ္စည္းကမ္းတို႔၊ အမႈိက္မပစ္ ဖို႔တို႔လို တစ္ကိုယ္ေရ တစ္ကာယ ကိုေျပာ ခ်င္တယ္။သိပ္ၿပီးႀကီး ႀကီး က်ယ္က်ယ္ေတာ့ မေျပာ ခ်င္ဘူး။ ျဖစ္ေစခ်င္တာက ေတာ့ တစ္ကိုယ္ ေရစည္း ကမ္းရွိဖို႔ပါပဲ”လို႔ ရင္ဂိုက ေျပာပါတယ္။
ရင္ဂိုတို႔ ေခတ္ မွာ ဆိုရင္ သူတို႔ အတြက္ အဓိက အေႏွာင့္အယွက္ က ဆင္ဆာပဲ ျဖစ္ မယ္ထင္ပါတယ္။ ဒီ ဘက္ေခတ္မွာ ေတာ့ ပြင့္လင္းလာတဲ့ ေခတ္နဲ႔အညီ ဆင္ဆာ လည္း အရင္ထက္ လြတ္လပ္လာ ၿပီျဖစ္ တာေၾကာင့္ လုပ္ရ ကိုင္ရတာ အရင္ ထက္ ပိုလြယ္ကူ ေပါ့ပါးလာလား ဆိုေတာ့..
“ကြၽန္ေတာ္တို႔က အခုသိပ္ အလုပ္ မလုပ္ေတာ့ဘူး။  ဘာမွ မလုပ္ခ်င္ေတာ့ပါဘူး။ သူမ်ားလုပ္တာ ၾကည့္ၿပီးေတာ့ပဲ ေပ်ာ္ေနပါတယ္” လို႔ ရင္ဂိုက ဆင္ဆာနဲ႔ ပတ္သက္ ၿပီး တြန္႔ဆုတ္ခဲ့ရပုံကိုေျပာပါတယ္။
ရင္ဂိုက ခုေနာက္ပိုင္းမွာေတာ့ စီးရီးလည္း သိပ္မသြင္းျဖစ္ေတာ့ဘဲ အလြတ္ သေဘာမ်ဳိးနဲ႔ပဲ ေန႔တိုင္း လို ဆိုတီးတာေတာ့ ရွိတယ္လို႔ ေျပာ ပါတယ္။ ရင္ဂိုရဲ႕သားျဖစ္သူ က်ားေပါက္က Big Bag အေနနဲ႔လည္း ေအာင္ျမင္သလို ထပ္မံဖြဲ႕စည္းလိုက္ တဲ့  blood sugar politik ကလည္း အေျခအေန ေကာင္းေနပါတယ္။ ရင္ ဂို တို႔ေခတ္က ေအာင္ျမင္မႈနဲ႔ ခု က်ားေပါက္တို႔ အခ်ိန္ေအာင္ျမင္မႈ ကိုေကာ ဘယ္လို ကြာျခားျမင္မိလဲဆို တာကို ရင္ဂိုက..
“ကြၽန္ေတာ္တို႔ တုန္းကလည္း ကိုယ့္ကိုယ္ကိုယ္ေအာင္ျမင္တယ္ မထင္ပါဘူး။ ပရိသတ္က အသိ အမွတ္ျပဳတာပါ။ က်ားေပါက္တို႔ လည္း ပရိသတ္ အသိအမွတ္ ျပဳတယ္ ပဲ ယူဆပါတယ္။ ျမန္မာျပည္က က်ဥ္းက်ဥ္းေလးပဲကို။ ကမၻာေက်ာ္ တာမွ မဟုတ္ေသးတာ။ အဲဒီလိုပဲ ယူဆပါတယ္” လို႔ ရင္ဂိုက ပြင့္ပြင့္ လင္းလင္းေျပာပါတယ္။ ဒီဘက္ပိုင္း ေရာ့ခ္ လူငယ္ေတြနဲ႔ တီးဝိုင္းေတြ အေပၚ မွာ ရင္ဂိုရဲ႕ သုံးသပ္ခ်က္ကလည္း
“အရင္ေခတ္လို တူရိယာတီး တဲ့အတီးသမားနည္းသြားတယ္ထင္ တယ္။ အရင္ေခတ္ေလာက္ instrument ကို မ႐ူးသြပ္ဘူးလို႔ ထင္တယ္။ ဟိုတုန္းကလို ဂစ္တာတို႔၊ ဒရမ္တို႔၊ ကီးဘုတ္တို႔ တူရိယာ တစ္ခုခုကို ႐ူး သြပ္တဲ့သူ နည္းသြားတယ္။ အတီး သမားမ်ားေစခ်င္တယ္။ အခုဆို ေနာက္ ပိုင္းမွာ သိပ္မရွိေတာ့ The Trees တို႔ ၿပီးေတာ့ က်ားေပါက္တို႔ S.I.R တို႔ အသက္ အရြယ္တန္းရဲ႕ေနာက္ မွာကို သိပ္မေတြ႕ရေတာ့ဘူး။ သူတို႔ ထက္ငယ္ တဲ့ေနာက္မွာ သိပ္မေတြ႕ ေသးဘူး။ အခုက အဆိုကို ႐ူးသြပ္ တဲ့ သူ ပိုမ်ားသလိုပဲ။ ေနာက္ဆိုရင္aတာ့ သင္တန္းေတြ အမ်ားႀကီးနဲ႔မွ ပဲ အတီးသမားေတြက မ်ားလာမွာပဲ။ အတီးသမား မ်ားမ်ား ထြက္ေပၚေစခ်င္ပါတယ္” လို႔ ရင္ဂို က ေျပာျပခဲ့ ပါတယ္။
ရဲရဲ(ေပၚျပဴလာျမန္မာ)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Proud Publisher of iMyanmarAds - Best Online Advertising for Myanmar